Konferencje

  • 20-22 kwietnia 2007, Łukęcin (Uniwersytet Szczeciński), Język w komunikacji społecznej, Muzyka w komunikacji międzyludzkiej. Krytyka i obrona koncepcji muzyki absolutnej
  • 28-29 października 2009, Toruń (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), Sztuka i polityka: muzyka popularna, Interpretacja polityki etnicznej i zagranicznej Stanów Zjednoczonych w działaniach członków Rage Against The Machine
  • 23 czerwca 2010, Wrocław (Uniwersytet Wrocławski), Wrocławskie Forum Muzykologiczne pt. Perspektywy socjologii muzyki w Polsce, Socjologia muzyki w Polsce: retrospekcja i panorama
  • 16-17 kwietnia 2012, Poznań (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza), Usłyszeć świat. Muzyka - Społeczeństwo - Kultura, Muzyka a indywidualizacja. Przemiany znaczenia rzeczywistości grupowej w muzyce europejskiej
  • 5 września 2012, Berlin (European Sociological Association), Culture, Communication, and Creativity, Creating music with digital technologies. Chosen examples analysis
  • 9 maja 2013, Warszawa (Fundacja Muzyka jest dla wszystkich), Akcja Labirynt, Za społecznymi kulisami edukacji muzycznej
  • 12 września 2013, Szczecin (XV Ogólnopolski Zjazd Polskiego Towarzystwa Socjologicznego), Muzyka poważna jako konstrukt społeczny (referat w grupie nr 62: Socjologia muzyki w teorii i praktyce)
  • 14 i 15 listopada 2013, Warszawa (Fundacja Muzyka jest dla wszystkich, Lutosławski XXI. Warsztaty dla nauczycieli muzyki) Socjologia o potrzebach muzycznych dzieci i młodzieży
  • 19 listopada 2015, Poznań (Instytut Pamięci Narodowej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Muzyka w PRL), Muzyka warszawskiej ulicy w czasach niemieckiej okupacji widziana w obiektywie filmu „Zakazane piosenki”. Próba analizy socjologicznej
  • 8 września 2016, Porto (European Sociological Association, Research Network Sociology of the Arts, Arts and creativity: working on identity and difference), Amateur and semi-amateur musical practices. Empirical evidence from Poland
  • 16 września 2016, Gdańsk (XVI Ogólnopolski Zjazd Polskiego Towarzystwa Socjologicznego), Oblicza polskiej transformacji ustrojowej w biografiach muzyków. Analiza zjawiska na przykładzie badań empirycznych nad dynamiką karier osób wykonujących zawody muzyczne (referat w grupie nr 26: Zmiana społeczna w doświadczeniu biograficznym – aplikacje praktyczne i dylematy teoretyczne)
  • 16 stycznia 2017, Porto (Faculdade de Letras, Universidade do Porto), Analysis of 20th century’s music reception . Chosen examples of cultural institutions in Wroclaw
  • 8 lutego 2017, Lizbona (Centro de Estudos de Sociologia e Estética Musical, Universidade Nova de Lisboa), Empirical research in sociology of music
  • 24 maja 2017, Wrocław (Instytut Muzykologii, Uniwersytet Wrocławski / festiwal Musica Electronica Nova), Supplemental sociological glance to Harry Lehman’s vision on the digital revolution of music
  • 12 czerwca 2017, Warszawa (Instytut Socjologii Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekcja Socjologii Sztuki Polskiego Towarzystwa Socjologicznego), Wartość i krytyka moderny muzycznej Z badań nad opiniami pracowników wybranych wrocławskich instytucji kultury 
  • 23 maja 2019, Wrocław (Instytut Muzykologii Uniwersytetu Wrocławskiego), referat pt.: Contemporary Forms of Patronage and Sponsoring in the Polish Artistic Music, tytuł konferencji: The Culture-Making Role of Musical Patronage. Contexts – Meanings – Perspectives, 22–24 maja 2019 r.
  • 8 września 2019, Ostromecko (Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy, Instytut Sztuki PAN), Instrumenty muzyczne a Internet Rzeczy. Wyzwania dla socjomuzykologii. III Ogólnopolska Konferencja Instrumentologiczna

0 comments:

Prześlij komentarz